Βρετανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Psychology of Sport and Exercise, τονίζει τα οφέλη της συστηματικής άσκησης, στην επίδοση των παιδιών στα μαθήματα.

images

Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι μαθητές του Δημοτικού που ήταν πιο γυμνασμένοι, ανταποκρίθηκαν γρηγορότερα σε οπτικές δοκιμασίες, δοκιμασίες ανάγνωσης και μνήμης, σε σύγκριση με εκείνους που δεν είχαν τόσο καλή φυσική κατάσταση.

Συγκεκριμένα, οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Nottingham Trent εξέτασαν τις περιπτώσεις 104 μαθητών ηλικίας 9 έως 11 ετών μέσω σειράς γνωστικών δοκιμασιών σε δύο φάσεις: Αμέσως μετά την άσκηση και μετά από ξεκούραση 45 λεπτών. Το πρόγραμμα άσκησης που ακολούθησαν οι μαθητές λέγεται Daily Mile και είναι μορφή σωματικής δραστηριότητας που ακολουθείται σε αρκετά σχολεία ανά τον κόσμο και περιλαμβάνει τρέξιμο στο ρυθμό που επιθυμεί το κάθε παιδί, κάνοντας το γύρο ενός γηπέδου ή της παιδικής χαράς μαζί με τους συμμαθητές του.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s