… και τη Συνεξέτασή της για την εισαγωγή σε ΑΕΙ — Τα «Παραδείγματα» των Διαγωνισμών και των Ολυμπιάδων Φυσικής

Γεωργ. Θεοφ. Καλκάνης

Εν όψει ενός νέου Προγράμματος Σπουδών για τη Φυσική του Λυκείου, το οποίο έχει βασιστεί –με ελάχιστες επικαιροποιήσεις και ωρολογιακές προσαρμογές– στο αντίστοιχο ανενεργό έως σήμερα Πρόγραμμα του 2015 (βλ. ΦΕΚ 184/23-01-2015), αλλά και την επακόλουθη συγγραφή νέων βιβλίων, επαναφέρω ένα παλαιό «ζητούμενο», πρωτοδιατυπωμένο το 2008 και έκτοτε επαναλαμβανόμενο στον απολογισμό κάθε Διεθνούς Ολυμπιάδας Φυσικής προς το Υπουργείο Παιδείας.

Πρόκειται για το αίτημα προς το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και το Υπουργείο Παιδείας για α) την ενίσχυση και συστηματοποίηση της πειραματικής διαδικασίας της Φυσικής στο Λύκειο, αλλά και β) την ενίσχυση του ενδιαφέροντος για αυτήν και την συνεξέτασή της για την εισαγωγή μαθητών/τριών σε Σχολές ή Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (βλ. Παραπομπή 1).

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s